اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس

سه رنگ جدید ماوس آرک مایکروسافت سرفیس

رنگ‌های صورتی روشن، یاسی و سبز سیج در کنار دو رنگ جدید قرمز آجری و آبی یخی ، 5 رنگ جدید برای ماوس آرک مایکروسافت سرفیس خواهند بود.

از همان سال 2012 که اولین سرفیس معرفی شد هم راهکار سریع و زیبای تغییر رنگ دستگاه، تغییر رنگ کیبورد آن بود و به همین علت نیز خود تبلت های مایکروسافت از ابتدا فقط دو رنگ پلاتینی و مشکی داشتند تا رنگشان به واسطه استفاده از کیبورد های رنگارنگ تغییر کند.

خب این استراتژی خوبی بود و همواره تایپ کاور های در چندین رنگ قرمز و آبی و سبز و… را شاهد بوده‌ایم.

در این راستا ماوس آرک تاچ یا Microsoft Arc Touch Mouse سابق از سال 2017 به جمع خانواده سرفیس ها پیوست و نام آن به ماوس آرک سرفیس Microsoft Surface Arc Mouse تغییر پیدا کرد و هم رنگ کیبوردهای رنگارنگ سرفیس پرو 2017 شد؛ یعنی 4 رنگ آبی کبالت Cobalt Blue ، قرمز شرابی Burgundy Red ، پلاتینی Platinum و مشکی.

این اتفاق تا سرفیس پرو 7 نیز ادامه پیدا کرد، به نوعی که گویی پرو 7 با ماوس آرک و کیبورد به رنگ قرمز شقایقی یا آجری Poppy Red خود شناخته می‌شود. البته در مراسم رونمایی از Surface Pro 7 دیگر رنگ جدید آن که آبی یخی Ice Blue بود نیز معرفی شد.

اما مدتی پس از مراسم رونمایی پرو 7، به صورت عجیبی شاهد مجددا سه رنگ جدید دیگر برای ماوس ارک سرفیس بودیم. یعنی رنگ‌های بسیار زیبا و دلنشین بنفش یاسی یا لیلنج Lilac ، سبز سیج Sage و صورتی ملایم Soft Pink .

گفتنی است که سه رنگ جدید مذکور فقط برای ماوس ها هستند و برای کیبورد سرفیس عرضه نخواهند بود.

لذا حالا اگر رنگ اطلسی Aqua را در نظر نگیریم، دقیقا 9 رنگ برای ماوس آرک سرفیس در بازار موجود هستند که تنوع رنگی بسیار زیبا و شیکی را ارائه می‌دهند.

منبع
فروشگاه سرفیس ایرانرنگ‌های یاسی و صورتی و سبزرنگ‌های قرمز و آبی یخیرنگ‌های کبالت، شرابی و پلاتینیرنگ مشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید