اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس

💯 نسل جدید سرفیس پرو ایکس 2 مدرن‌ترین تبلت مایکروسافت معرفی شد!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by سرفیس نیوز (@surfacenews_ir)

💠 دقایقی پیش شاهد معرفی نسل دوم Surface Pro X با رنگی جدید و پردازنده قویتر بودیم.

💠 اینبار Microsoft اشتباهی که در رابطه با Pro 6 مرتکب شد و باعث انتقادات شدید علیه خود شد را تکرار نکرده و عدد بالاتری همانند 2 را برای نسل دوم Pro X انتخاب نکرده است.

💠 لذا با اینکه تغییرات این دستگاه جدید دقیقا به میزان تغییرات کم Pro 6 به نسبت Pro 5 است، Microsoft از نهادن عدد بالاتری روی Pro X جدید خودداری کرد.

💠 البته عدم نهادن عدد بالاتر برای محصول جدیدی که تغییرات عمده‌ای ندارد، یک حرکت مهندسی و فنی بوده که دقیقا برخلاف امور بازاری و فریب دادن کاربران با یک عدد بالاتر است؛ موضوعی که به علت تفاوت بسیار کم Pro 6 با Pro 5 باعث تمسخر Microsoft برای گذاشتن یک عدد بالاتر شد.

💠 در هرحال اما عدد 2 روی پردازنده جدید Microsoft SQ2 نهاده شده است که علاوه بر قویتر شدن، از پردازنده گرافیکی جدید Adreno 690 در مقایسه با Adreno 685 نسل پیشین بهره می‌برد.

💠 بنابراین در حال حاضر Surface Pro X جدید به عنوان قویترین دستگاه دنیا که از یک پردازنده ARM بهره می‎‌برد شناخته می‌شود؛ یعنی در مقایسه با iPad Pro جدید و آخرین گوشی‌های تلفن همراه که به تازگی از آنها رونمایی شده است.

💠 گفتنی است که دستگاه جدید در اصل به رنگ پلاتینی بوده و رنگ مشکی دستگاه دارای پردازنده جدید Microsoft SQ2 نیست.

💠 اما برای هر دو نسل Surface Pro X کیبوردهای با سه رنگ جدید آبی یخی، پلاتینی و قرمز آجری معرفی شده است.

💠 روی این دستگاه جدید، به صورت پیش فرض نسخه جدید Microsoft Edge نصب شده که هسته آن بر پایه اجرا روی پردازنده‌های ARM می‌باشد؛ و این یعنی در مقایسه با Google Chrome که هنوز برای ARM مناسب سازی نشده است سریعتر خواهد بود.

💠 این تمام تغییرات نسل دوم Surface Pro X بوده و به غیر از موارد مذکور دستگاه جدید دقیقا همان نسل پیشین بدون کوچکترین تفاوتی در ظاهر و باطن است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید