اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس

⚠️🚨 خبر فوری معرفی سرفیس لپتاپ گو و نسل دوم سرفیس پرو اکس x

 

View this post on Instagram

 

A post shared by سرفیس نیوز (@surfacenews_ir)

💢 دقایقی پیش آخرین دستگاه‌های Surface در سال 2020 معرفی شدند و خوشبختانه خبری از یک Surface Pro 8 که کمترین تغییرات را در مقایسه با Pro 7 دارا باشد نیست.

💢 خانواده جدید Laptop Go ترکیبی از Surface Laptop و Surface Go خواهد بود که فقط در یک کانفیگ Core i5 و با صفحه نمایش 12.4 با قیمت و وزنی پایین‌تر از Surface Laptop عرضه خواهد شد.

💢 با اینکه قیمت آن از کانفیگ پایه Surface Go 2 بالاتر است، اما قیمت Surface Laptop Go پایین‌تر از کانفیگ Core m3 از Surface Go 2 می‌باشد.

💢 همچنین برای اولین بار یک حرکت هوشمندانه که دقیقا مهندسی بوده و نه بازاری را از Microsoft می‌بینیم که عدم نامگذاری Surface Pro X جدید با عدد 2 می‌باشد.

💢 فلذا نام کامل آن هنوز Surface Pro X بدون هیچ عددی است با اینکه پردازنده آن ارتقإ پیدا کرده.

💢 اینکار باید در رابطه با Surface Pro 6 اتفاق می‌افتاد زیرا Pro 6 واقعا هیچ تفاوتی با مدل پیشین خود نداشت اما طی یک تصمیم تجاری، عدد جدیدی روی آن گذاشته شده تا فروش بیشتری داشته باشد.

💢 اینبار با اینکه تغییرات نسل جدید Surface Pro X در مقایسه با نسل پیشین خود دقیقا همانند Pro 6 در مقایسه با Pro 5 است، اما نام Pro X 2 روی آن نهاده نشده است که یک تصمیم حرفه‌ای و مهندسی و برخلاف قوانین بازاری می‌باشد.

💢 پردازنده جدید Microsoft SQ 2 اما عدد 2 را شامل می‌شود که قویتر بوده و همچنین پردازنده گرافیکی جدید Adreno 690 را در مقایسه با مدل پیشین که Adreno 685 بود خواهد داشت.

💢 همانند تغییری که Pro 6 در مقایسه با Pro 5 کرد، نسل جدید Pro X نیز در مقایسه با نسل پیشین خود، یک رنگ جدید را برای بدنه داراست؛ یعنی رنگ پلاتینی.

💢 در همین راستا، رنگ‌های جدیدی نیز از جمله پلاتینی و قرمز آجری برای Surface Pro X معرفی شده‌اند.

💢 این تمام تغییرات نسل دوم Pro X بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید