اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس

📶 📺 نسل جدید انتقال تصویر بیسیم 4K مایکروسافت معرفی شد!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by سرفیس نیوز (@surfacenews_ir)

◀️ در کنار Surface Laptop Go و نسل دوم Pro X، از یک آداپتور انتقال تصویر بیسیم جدید نیز رونمایی شد که اینبار قابلیت انتقال تصویر با کیفیت 4K را ارائه می‌دهد.

◀️ نسخه جدید، میزان تأخیر در انتقال تصویر به صورت بیسیم را به حداقل رسانده که یکی از آزاردهنده‌ترین ایرادات نسخه‌های پیشین بود.

◀️ طراحی بدنه آن نیز به صورت یکپارچه درآمده و دیگر همانند گذشته، دو تکه نیست.

◀️ یکی از مهمترین پیشرفت‌های نسخه جدید، پشتیبانی کامل و بی‌چون و چرا از سیستم عامل Android است.

◀️ زیرا نسخه پیشین علاوه بر اینکه با تعداد معدودی از دستگاه‌های اندرویدی سازگار بود، کارایی محدودی را نیز در انتقال تصویر در مقایسه با زمانی ارائه می‌داد که به یک کامپیوتر متصل شده است.

◀️ بنابراین می‌توان توسط این محصول تصویر گوشی‌های تلفن همراه هوشمند با سیستم عامل Android را نیز به صورت بیسیم به یک صفحه نمایش دوم بزرگتر و یا ویدئو پروژکتور انتقال داد.

◀️ اینبار البته قابلیت به‌روزسانی خودکار Firmware اضافه شده است که تاکنون همانند آنرا ندیده بودیم و از ساز و کار آن اطلاعی نداریم؛ لذا باید منتظر عرضه عمومی آن باشیم تا بیشتر با این قابلیت به‌روز رسانی خودکار Firmware و نحوه انجام آن آشنا شویم.

◀️ قیمت نهایی محصول برابر با 70 دلار اعلام شده است که این یعنی قیمت آن %60 در مقایسه با نسخه پیشین خود، افزایش پیدا کرده است.

◀️ نسخه پیشین هنوز هم با قیمت 50 دلار توسط Microsoft به فروش رسیده و توسط آن می‌توانید تصویر با کیفیت Full-HD دستگاه Surface و یا کامپیوتر Windows 10 خود را به صفحه نمایش بزرگتر دوم و یا ویدئو پروژکتور، انتقال دهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید