چرا سرفیس بخریم؟

مقایسه لپ تاپ با سرفیس از نظر قدرت و سخت افزار

پردازنده سرفیس های درست مثل لپ تاپ هاست و در مورد سرفیس بوک شما کارت گرافیک مجزا هم دارید

پردازنده‌های قدرت دهنده به دستگاه‌های Surface، دقیقا همان نسل هشتم Intel Core i5, i7 هستند که در دیگر لپ‌تاپ‌ها از آن انتظار دارید. بنابراین توانایی اجرای تمام برنامه‌های کامپیوتری را دارند و هیچ نقصی از این لحاظ برای شما ایجاد نخواهند کرد. همچنین تا میزان 16GB نیز حافظه RAM و 1TB حافظه تماما از نوع SSD مدرن و سریع که روان‌ترین اجرای Windows را ارائه می‌دهند. برای اطلاع از قوی‌ترین دستگاه Surface، به مطلب زیر که درباره Surface Book 2 می‌باشد مراجعه نمائید.

دستگاه‌های Surface از حافظه‌های SSD به جای HDD موجود در دیگر لپ‌تاپ‌ها استفاده میکنند. حافظه‌های SSD بسیار سریعتر، کم‌صداتر، نازک‌تر، سبک‌تر و البته گران قیمت‌تر هستند. همچنین همانند HDDها به‌خاطر استفاده تحت زاویه با خرابی مواجه نمی‌شوند، زیرا Surface باید در دستان شما و تحت هر زاویه‌ای کار کند. در دستگاه‌های Surface تا میزان یک ترابایت از حافظه‌های SSD بهره‌برده شده است.

وجود پورت USB 3.0، پورت مدرن Type-C و خروجی تصویر Mini Display، باعث می‌شوند تا Surface یک لپ‌تاپ کامل باشد. البته درگاه کارت حافظه MicroSD و SD نیز در ارتقا حافظه به شما کمک می‌کند.

دستگاه‌های Surface دارای دو دوربین با کیفیت 5MP در جلو و 8MP در عقب می‌باشند که در بین هر لپ‌تاپ دیگری بی‌نظیر است و به همین واسطه، امکان استفاده از Windows Hello فراهم آمده است.

صفحه نمایش دستگاه‌های Surface در بین لپ‌تاپ‌ها بدون رغیب است و از کیفیت فوق العاده بالایی بهره می‌برد به طوریکه تراکم پیکسلی آنها از Apple MacBook نیز بالاتر است. همچنین در نسبت تصویر 3:2 که مخصوص دستگاه‌های Microsoft است ارائه می‌شوند تا برای قرار گرفتن در دستان شما به عنوان یک تبلت، مناسب سازی شده باشند.

بلندگوهای تمام دستگاه‌های Surface به صورت استریو و با کیفیت و رسایی بالایی بوده که بهترین آنها در Surface Pro استفاده شده است.

قلم دستگاه‌های Surface که به صورت سراسری در بین تمام دستگاه‌ها یکسان بوده و امکان استفاده از آنها در تمام دستگاه‌های Surface و به زودی در تلفن همراه چند منظوره Andromeda، وجود دارد. این قلم که با نام Surface Pen عرضه می‌شود، دارای یک دکمه در نزدیکی نوک به عنوان کلیک راست و یک دکمه در انتهای قلم است که توسط Bluetooth به دستگاه متصل شده و اعمال محتلف همانند باز کردن برنامه‌ای خاص یا گرفتن عکس از صفحه را برعهده دارد. این Bluetooth با باتری AAAA که در انتهای قلم است کار می‌کند و درحدود یک سال پاسخگوی کار شماست و بعد از آن نیز به آسانی قابل تعویض است.

اتصال به اینترنت در دستگاه‌های Surface، از طریق Wi-Fi و کابل LAN (به کمک تبدیل LAN به USB) می‌باشد. اما درمورد Surface Go و Surface Pro شما امکان خرید نسخه‌ای را دارید که از سیم کارت LTE پشتیبانی می‌کند؛ البته لازم به ذکر است که این مدل‌ها در مقایسه با مدل مشابه سخت افزاری خود که قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را دار نیستند، شارژدهی باتری کوتاه‌تری را ارائه می‌دهند. همچنین دستگاه‌های Surfaec از سریع‌ترین نسخه Bluetooth 4.0 نیز بهره‌می‌برند که در انتقال قایل و متصل شدن به وسایل مختلف همانند بلندگو و یا کیبوردهای بی‌سیم، به آنها کمک ویژه‌ای را می‌دهند.

بدین ترتیب، یک دستگاه Surface نه تنها برای شما همانند یک لپ‌تاپ خواهد بود، بلکه کاربردهای بسیار فراتری در مقایسه با آنرا نیز دارد.

در بخش بعد با ما همراه باشید تا به انتخاب از بین دستگاه‌های Surface بپردازیم.

به ویدئویی که شرکت Adobe درمورد تبلیغ امکانات محصولات خود ساخته است توجه نمائید تا به ضعف لپ‌تاپ‌های Apple MacBook و دیگر لپ‌تاپ‌ها در استفاده از امکانات یک “کامپیوتر” و محصولات Adobe، دریابید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید