اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس

⌨️ کیبورد جدید مایکروسافت دیزاینر کامپکت معرفی شد!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by سرفیس نیوز (@surfacenews_ir)

⏹ در کنار Surface Laptop Go و نسل دوم Pro X از یک کیبورد جدید کوچک و نازک بیسیم نیز معرفی شد که به همراه باتری فقط 288 گرم وزن داراست و همچنین یک کلید جدید اموجی را ارائه می‌دهد.

⏹ این کیبورد که با 4 عدد باتری سکه لیتیوم کار می‌کند، هیچ نیازی به دانگل نداشته و فقط کافیست دستگاه شما بلوتوث داشته باشد تا به آن متصل شود؛ چه لپ‌تاپ و چه گوشی تلفن همراه با هر سیستم عاملی.

⏹ باتری‌های این کیبورد تا 36 ماه یعنی 3 سال استفاده نیازی به تعویض نخواهند داشت و همچنین قابلیت اتصال همزمان به 3 دستگاه را نیز ارائه می‌دهد.

⏹ با توجه به استفاده از تکنولوژی نسل 5 بلوتوث، می‌توان با این کیبورد تا 10 متر از دستگاه فاصله گرفت و کیبورد همچنان به کار خود ادامه دهد.

⏹ ضخامت این کیبورد بسیار نازک نیز کمتر از تنها یک سانتیمتر بوده و به آسانی حمل و نقل می‌شود.

⏹ به غیر از این بحث که کیبوردهای ساخت شرکت Microsoft به علت کیفیت ساخت بدون رقیب، حس تایپ فوق العاده‌ای را به کاربر داده و همچنین عمر طولانی دارند، یک کلید جدید مخصوص به Emoji یا شکلک روی این کیبورد تعبیه شده تا دسترسی به اموجی‌ها را سریعتر و آسان‌تر از همیشه کند.

⏹ این تنها کلید جدید نبوده و کلید جدید دیگری به شما امکان گرفتن اسکرین شات فقط از یک قسمت مخصوص صفحه را می‌دهد، یعنی Screen Snipping.

⏹ ابعاد کوچک این کیبورد، مناسب جایگیری ماوس در نزدیکی آن می‌باشد و برای کاربرانی که سرعت بالایی در امور خود دارند مناسب خواهد بود.

⏹ قیمت این کیبورد که در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده، برابر با 70 دلار از طرف Microsoft تعیین شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید