اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس

⌨️ صفحه کلید اعداد جدید مایکروسافت نامبر پد معرفی شد!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by سرفیس نیوز (@surfacenews_ir)

🔢 در کنار Surface Laptop Go و نسل دوم Pro X از یک کیبورد بیسیم بسیار کوچک مخصوص نوشتن سریع اعداد رونمایی شد که برای افرادی که بیشتر از هرچیزی با اعداد سر و کار دارند طراحی شده است.

🔢 این صفحه کلید کوچک که ابعاد آن 8 در 11 سانتیمتر با ضخامت کمتر از یک سانتیمتر می‌باشد، با یک عدد باتری سکه لیتیوم تا دو سال بدون نیاز به شارژ و یا تعویض باتری به صورت بلوتوثی کار خواهد کرد.

🔢 وزن این صفحه کلید به همراه باتری خود تنها 78 گرم بوده و کمتر از نصف یک گوشی تلفن همراه وزن دارد.

🔢 فلذا با توجه به ابعاد و وزن آن، به راحتی می‌توان حتی در حال حرکت نیز با آن کار کرده و پس از مشاهده میدانی مواردی که در نظر دارید، اطلاعات را وارد کامپیوتر خود که در جای دیگری ساکن است نمائید.

🔢 هدف از تولید چنین وسیله‌ای نیز همین بوده و درحالیکه جابجایی یک کیبورد کامل و همراه داشتن دیگر وسایل در دستان، امر مشکلی است، به راحتی می‌توان حتی با یک دست نیز با این صفحه کلید کار کرد و اعداد مورد نیاز را وارد کامپیوتر نمود.

🔢 اتصال این کیبورد به دستگاه شما چه کامپیوتر و چه گوشی‌های تلفن همراه با هر سیستم عاملی بدون نیاز به دانگل برقرار شده و کافیست خود دستگاه شما بلوتوث داشته باشد.

🔢 اما به لطف استفاده از تکنولوژی نسل 5 بلوتوث در این صفحه کلید، امکان اتصال همزمان آن به سه دستگاه وجود دارد.

🔢 همچنین می‌توانید تا 10 متر از دستگاه خود فاصله گرفته و همچنان به وارد کردن اطلاعات ادامه دهید.

🔢 یک کلید اضافی میانبر برای باز کردن ماشین حساب نیز روی آن تعبیه شده که البته در برنامه کاربردی مخصوص به آن، می‌توان کاربرد این کلید را تغییر داد.

🔢 قیمت این محصول برابر با 30 دلار از طرف شرکت Microsoft تعیین شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید