اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس

معرفی اجمالی مشخصات سرفیس پرو 7 Surface Pro جدید

ساعاتی پیش در مراسم نیویورک مایکروسافت سرفیس پرو 7 جدید با پردازنده نسل 10 اینتل و پورت تایپ سی رونمایی شد

پرکاربرد، “مثل همیشه”

دیگر عنوان معرفی شده در مراسم دوم اکتبر مایکروسافت، نسل هفتم سرفیس پرو بود. خب با وجود دستگاه دیگری به نام Surface Pro X بسیار واضح است که Surface Pro 7 واقعا به حاشیه خواهد رفت و راستش را بخواهید دلمان برایش می‌سوزد! این خانواده خدمت‌های بزرگی برای ما کرده‌اند و زندگی و کار را برای ما آسان‌تر کرده‌اند و حالا به سمت حاشیه کشیده شده‌اند.

پردازنده نسل 10

در هرحال، سرفیس پرو 7 امسال با پردازنده نسل 10 اینتل همراه شده است. پردازنده‌ای که پس از سالها بالأخره از تکنولوژی لیتوگرافی 10 نانومتری استفاده می‌کند. یعنی پس از یازده دستگاه مختلف Surface که از تکنولوژی 14 نانومتری استفاده کردند، این اولین دستگاه سرفیسی خواهد بود که با پردازنده نسل ده خود، از تکنولوژی 10 نانومتری استفاده می‌کند.

این پردازنده جدید به غیر از قویتر شدن که پرمصرف‌تر شدن را نیز به دنبال داشته است، شرکت مایکروسافت را مجبور کرد تا بالأخره از نوع DDR4 حافظه RAM برای دستگاه‌های سرفیس استفاده کند؛ چراکه امکان کارگذاری حافظه RAM از نوع DDR3 برای نسل 10 پردازنده‌های اینتل وجود ندارد. لذا پس از 17 مدل دستگاه Surface که همگی از رم DDR3 استفاده کردند، سرفیس پرو 7 رم دی دی آر چهار خواهد داشت.

دیگر مزیت پردازنده نسل ده اینتل برای سرفیس پرو 7 ، بارگشت پردازنده گرافیکی قوی آیریس پلاس Iris Plus است که متأسفانه در سرفیس پرو 6 حذف شده بود.

پورت Type-C

از سرفیس پرو 4 قرار بود که پورت فوق العاده و مدرن تایپ سی به سرفیس پرو بیاید و بالأخره بعد از 3 نسل دستگاه سرفیس پرو، شاهد حضور پورت Type C بر روی پرو 7 هستیم. این پورت به جای پورت خروجی تصویر MiniDisplay سابق قرار داده شده است و به جز خروجی تصویر، کاربردهای فراوانی را به این کامپیوتر واقعا “کامل” هدیه خواهد داد.

هوشمندی مایکروسافت در کارگذاری این پورت، عدم حذف نمودن پورت USB سایز کامل سابق بوده است. چراکه بسیاری از حافظه‌های فلش و لوازم جانبی هنوز هم از یو اس بی Type A سایز بزرگ بهره می‌برند.

همان همیشگی

دیگر مشخصات سرفیس پرو 7 هیچ تغییر خاصی حتی در مقایسه با سرفیس پرو 4 نکرده‌اند، از وزن و ضخامت گرفته تا مدت زمان شارژدهی باتری و دوربین‌ها و…

تنها تغییر سرفیس پرو 7، اضافه شدن رنگ‌های قرمز آجری و آبی یخی به رنگ کیبورد، ماوس آرک و قلم آن است. این دو رنگ برای تایپ کاور یا همان کیبورد دستگاه، در رده پارچه آلکانترا ( آلکانتارا) سیگنچر Alcantara Signature Type Cover قرار خواهند داشت. در نتیجه تنها کیبورد غیر سیگنیچر سرفیس پرو هنوز هم به رنگ مشکی است.

 

*به‌روز رسانی

چنانچه همانند ما به سرفیس پرو کلاسیک انس گرفته‌اید و به آن علاقه‌مند هستید، در ادامه تصویر پس زمینه رسمی این دستگاه را با کیفیت اصلی آن تقدیم شما می‌کنیم تا به سرفیس پرو حال حاضر خود، رنگ و بوی سرفیس پرو 7 را بدهید:

*به‌روز رسانی نهایی

نقد و بررسی کامل و تخصصی Surface Pro 7 در کنار مقایسه آن با Surface Pro X که با دقت بالایی تهیه دیده شده، هم‌اکنون در لینک زیر بر روی سرفیس نیوز قرار گرفته است:

 

در ادامه می‌توانید ویدئو تبلیغاتی رسمی و زیبای Surface Pro 7 را تماشا نمائید:

 

منبع
وبسایت رسمی مایکروسافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید