اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس

معرفی اجمالی مشخصات سرفیس ایرباد Surface Earbuds جدید

ساعاتی پیش در مراسم نیویورک مایکروسافت سرفیس ایرباد جدید با صفحه لمسی و کنترل انگشتان رونمایی شد

فراتر از صرفاً یک هدفون بیسیم

سومین محصول معرفی شده در مراسم پربار دوم اکتبر مایکروسافت، هدفون بی سیم توگوشی Microsoft Surface Earbuds است. بسیاری ممکن است تصور نمایند که خب این محصول یک کپی برداری از روی ایرپاد شرکت اپل است و بس.

اما ایرباد های سرفیس ساخته مایکروسافت، محصول کاملا متفاوتی است که قابلیت‌ها جذاب جدیدی را ارائه می‌دهد. مهمترین ویژگی این ایر باد ها، وجود یک صفحه حساس به لمس بر روی قسمت خارجی آنهاست. به کمک ایده وجود چنین صفحه لمسی، شما خواهید توانست تا صدای موزیک را به صورت دقیقی تنظیم نمائید، به موزیک قبلی یا بعدی بروید و حتی به کمک آن، برنامه خاصی را اجرا نمائید.

طراحی زیباتر از رقبا

نکته مورد علاقه ما در رابطه با سرفیس ایربادز ، طراحی بسیار هوشمندانه آن در جهت نشستن آن بر روی گوش هم خانم‌ها و هم آقایان است تا برای خانم‌ها زیبا باشد و برای آقایان، مدرن. بگذارید بگوییم، طراحی ایرباد واقعا ساده و مدرن است. راستش را بخواهید از نظر ما بزرگترین مشکل اپل ایرپاد، طراحی ظاهری آن است که بسیار ابتدایی به نظر می‌رسد گویی فقط سیم یک هدفون معمولی را قطع کرده باشید و به آن بدون سیم بگویید.

اما Surface Earbud از پایه به صورت بیسیم طراحی شده است، نه اینکه صرفا سیم یک هدفون معمولی جدا شده باشد.

در هر حال چنانچه ما چنین هدفونی را بر روی سر فردی حتی در یک جلسه مهم و تجاری ببینیم، واقعا در نظر ما بسیار مدرن خواهد بود و ما را به یاد فیلم‌های هالیوودی آینده می‌اندازد.

 

مشخصات فنی

 

داک شارژ نمودن این ایربادها دارای یک پورت Type C است که در داخل جعبه یک کابل تایپ سی به USB سایز کامل وجود دارد تا آنرا به کامپیوتر و یا هر پورت USB دیگری به منظور شارژ نمودن متصل نمائید.

شارژدهی آن در حدود 24 ساعت در حالیکه به همراه جعبه شارژ خود است اعلام شده و چنانچه به تنهایی استفاده شود، در حدود 8 ساعت.

بازه پاسخگویی بسامد این هدفون، عدد فوق العاده 20 تا 20 کیلور هرتز است که مطمئنیم با این بازه، صدای بسیار واضحی را خواهد داشت.

البته حجم صدای بالا با استفاده از درایور بزرگ 13.6 میلیمتری، این هدفون را کامل خواهد کرد.

این ایرباد با تمامی سیستم عامل‌ها سازگار است.

 

 

در ادامه می‌توانید ویدئو تبلیغاتی رسمی و زیبای Surface Earbuds را تماشا نمائید:

 

منبع
وبسایت رسمی مایکروسافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید