اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس

🍎 حمایت مایکروسافت از اپیک گیمز در نبرد حقوقی با اپل

 

View this post on Instagram

 

A post shared by سرفیس نیوز (@surfacenews_ir)

🎯 شرکت Microsoft بیاینه خود را در رابطه با مناقشه خریدهای درون برنامه‌ای بین شرکت بازی‌سازی Epic Games و شرکت Apple تقدیم دادگاه آمریکا کرد.
شرکت Epic Games سازنده محبوب‌ترین بازی آنلاین دنیا یعنی Fortnite می‌باشد.

🎯 در قسمتی از این بیانیه که با امضای آقای Kevin Gammill مدیر توسعه بازی شرکت Microsoft همراه است؛ ذکر شده : «بزرگترین بازی‌سازان اصلی مخصوصا حوزه موبایل از موتور بازی‌سازی Unreal Engine متعلق به شرکت Epic Games استفاده می‌کنند. اگر iOS و MacOS از Unreal Engine پشتیبانی نکند، این سازندگان بزرگ باید بازی خود را با موتور دیگری بسازند یا بستر Apple را ترک کنند.»

🎯 آقای Phil Spencer معاون اجرایی بازی و بخش Xbox شرکت Microsoft نیز در توئیتی که حاوی بیانیه ارسال شده به دادگاه است گفتند : «ما بیانیه خود را در حمایت از Epic Games تقدیم دادگاه کردیم. جلوگیری از دسترسی به آخرین تکنولوژی‌ها و کیت توسعه نرم‌افزار Apple به Epic Games موجب ضرر صنعت بازی و گیمرهاست.»

🎯 اما این یک حرکت فقط از طرف مایکروسافت نبوده و به نوعی یک جنبش علیه اپل به حساب می‌آید.

🎯 زیرا غول‌های دنیای تکنولوژی یعنی Amazon و Google و Samsung و Facebook و خبرگزاری‌های New York Times و Washangton Post و چندین عنوان بزرگ دیگر نیز در این جنبش علیه اپل به پا خواسته و از تمام قدرت خود برای شکست این شرکت در برابر Epic Games در دادگاه حقوقی آمریکا، استفاده خواهند کرد.

🎯 ویدئویی که مشاهده می‌کنید توسط شرکت Epic Games به صورت رسمی منتشر شده است و اشاره به سال 1984 که نقطه عطف تاریخی شرکت Apple می‌باشد دارد.

🎯 در سال 1984 شرکت Apple چنین ویدئویی را به مناسبت خلق اولین کامپیوتر مکینتاش ساخت و حالا به اعتقاد Epic Games دنیا و تمامی گیمرها نباید اجازه دهند تا سال 2020 همانند سال 1984 شده و اینبار به Apple اجازه سلطه طلبی داده نشود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید