اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس

⚠️💢 پیوستن وردپرس به جدال علیه اپل

 

View this post on Instagram

 

A post shared by سرفیس نیوز (@surfacenews_ir)

⚡️ جنبش علیه Apple را شرکت غول آسای Epic Games آغاز کرد با انتشار ویدئویی تمسخر آمیز که سیب گندیده و کرم زده‌ای که زورگو است را به عنوان نمادی از Apple تصویر می‌کند.

⚡️ شرکت Epic Games سازنده محبوب‌ترین بازی آنلاین دنیا یعنی Fortnite است. این بازی بیشترین ترافیک اینترنت را در بین هر بازی آنلاین دیگری در جهان به خود اختصاص داده است.

⚡️ پس از آغاز این جریان، دیگر غول‌های دنیای تکنولوژی یعنی Microsoft و Google و Amazon و Facebook و Samsung و… نیز اعلام حمایت خود را از Epic Games اعلام کرده و هریک به طرفداری از Epic Games، کیفرخواست خود را به دادگاه حقوقی آمریکا علیه Apple تسلیم کردند.

⚡️ و حالا شرکت بسیار بزرگ WordPress که اکثر وبسایت‌های دنیای اینترنت از آن قدرت گرفته‌اند و به عنوان پدر سایت‌سازهای فضای مجازی شناخته می‌شود، خود به صورت مستقل با تمام توان مالی و حقوقی خود در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی Apple قد علم کرده و با اتکا به میلیاردها کاربر خود، Apple را تهدید می‌کند.

⚡️ موضوع درگیری WordPress با Apple نیز دقیقا همان موضوع درگیری Epic Games با Apple است.

⚡️ قضیه بر سر دزدی Apple از اموال شرکت‌ها به صورت گسترده است با اینکه خود آن شرکت‌ها متوجه این دزدی می‌شوند اما Apple آنها را تهدید می‌کند که چنانچه مانع انجام شدن این دزدی شوند، نرم‌افزار آنها را از فروشگاه انحصار طلبانه Apple App Store حذف خواهد کرد.

⚡️ این دزدی بدین صورت است که Apple شرکت‌ها را مجبور می‌کند تا %30 از تمام درآمد خریدهای درون-برنامه‌ای کاربران در نرم‌افزارهای ساخت آن شرکت را به Apple واگذار نمایند در حالیکه چنین اجبار مسخره‌ای نه در Google Play Store و نه در Microsoft Store و نه در Amazon App Store و نه در هیچ فروشگاه نرم‌افزاری مشابه دیگری وجود ندارد.

⚡️ در نتیجه تمامی شرکت‌ها به صورت یکپارچه جنبشی علیه Apple به راه انداخته و از تمام قدرت مالی و حقوقی با اتکا به کاربران خود برای تحمیل شکست به Apple و عقب نشینی این شرکت که محتاج %30 از پول کاربران برای بودجه خود است، استفاده خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید