اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس

🍏 آغاز کپی برداری اپل از روی سرفیس دئو

 

View this post on Instagram

 

A post shared by سرفیس نیوز (@surfacenews_ir)

📱همان لحظه‌ای که روی سن، شاهد تا شدن یک تبلت و تبدیل شدن آن به گوشی تلفن همراه بودیم، در پخش زنده گفتیم «Microsoft به Apple یاد داد که پیشرفت دادن نسل گوشی‌های تلفن همراه، اضافه کردن تعداد دوربین نیست».

📱گویی حالا Apple نیز به حقیقت داشتن این موضوع واقف شده و در راه اینکه برچسب عقب ماندگی روی آن زده نشود، حتی حاضر شده است تا ننگ کپی برداری را نیز به جان بخرد!

📱بنابراین به تازگی مدام طرح‌های مفهومی Apple برای یک گوشی با دو صفحه نمایش که تاشو است را در جای جای فضای خبری می‌بینیم.

📱به لطف منابع آگاه، آخرین این طرح‌ها دقیقا از لولای Surface Duo به صورت بی‌شرمانه‌ای کپی‌برداری کرده و باعث شده است تا طرفداران تعصبی Apple حتی در فضای مجازی از نخریدن چنین کپی‌برداری ننگینی صحبت به میان آورند.

📱جدیت موضوع زمانی مشخص می‌شود که حتی ریزترین جزئیات چنین گوشی تلفن همراهی نیز در طرح مذکور قید شده است و می‌دانیم که Apple دقیقا قصد استفاده از چه نوع صفحه نمایشی را در این گوشی خود دارد؛ یعنی Micro LED.

📱دیگر جزئیات قید شده، حاکی از کپی‌برداری Apple از روی Xiaomi در زمینه استفاده از دوربین زیر صفحه نمایش می‌باشد. این طرح نیز پیش‌تر توسط شرکت پیشرویی همچون Xiaomi استفاده شده است.

📱در پایان ماجرا، مدل‌سازان سه‌بعدی حتی رندرهایی را نیز از دستگاه گرفته و به موضوع، واقعیت بیشتری را هدیه کرده‌اند.

📱مقارن شدن مجموعه این اتفاقات با نزدیک شدن به عرضه iPhone 12 باعث شده است تا خیل بسیاری از کاربران، ترجیح دهند تا به جای iPhone 12 که به احتمال بسیار بالا صرفا یک iPhone 11 با کمترین میزان تغییرات است، پس از کمی انتظار بودجه خود را صرف گوشی تاشو Apple کنند که حالا با نام iPhone Flip در بین کاربران شناخته می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید