اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس

♨️ اجرای برنامه‌های اندروید روی کامپیوتر به صورت رسمی

 

View this post on Instagram

 

A post shared by سرفیس نیوز (@surfacenews_ir)

☑️⁩ بالأخره پس از مدت‌ها انتظار، قابلیت اجرای برنامه‌های کاربردی گوشی‌های اندرویدی روی کامپیوتر برای عموم تمامی کاربران عادی دنیا به صورت رسمی فعال شد.

⁦☑️⁩ این قابلیت که توسط برنامه کاربردی Your Phone روی Windows 10 و همچنین روی Android فعال می‌شود، به لطف همکاری Samsung و Microsoft به فاز نهایی خود رسیده است.

⁦☑️⁩ فلذا در حال حاضر فعلا فقط روی گوشی‌های هوشمند شرکت محبوب Samsung قابل دسترسی است.

⁦☑️⁩ به کمک One UI که رابط کاربری گوشی‌های پرچمدار شرکت Samsung است، Microsoft توانست کاری کند تا بدون نیاز به باز کردن برنامه‌ها روی صفحه نمایش اصلی گوشی، آن برنامه روی صفحه نمایش کامپیوتر شما باز شود.

⁦☑️⁩ در نتیجه امکان باز کردن چند برنامه‌ی گوشی شما در کنار یکدیگر به صورت همزمان روی صفحه نمایش بزرگ کامپیوتر، وجود خواهد داشت.

⁦☑️⁩ به غیر از گوشی‌های شرکت Samsung که دارای رابط کاربری One UI هستند همانند سری‌های Note و S و A، استثناً فقط Surface Duo نیز به عنوان گوشی اندرویدی خود شرکت Microsoft این قابلیت را داراست.

⁦☑️⁩ شرکت Google و Microsoft در حال حاضر شانه به شانه یکدیگر ایستاده‌اند تا با ارتباطات خود، به زودی تمامی دیگر گوشی‌های دارای سیستم عامل قدرتمند Android را نیز به این قابلیت انقلابی مجهز کنند.

⁦☑️⁩ می‌توان گفت همکاری نزدیک و گسترده Microsoft و Google و Samsung و… کاری کرده است تا ارتباط سیستم یکپارچه بین Android و Windows 10، بسیار بسیار قویتر و پرکاربردتر از ارتباط iOS با MacOS بین iPhone و MacBook باشد.

⁦☑️⁩ فلذا در چنین شرایطی، اکوسیستم شرکت Apple با انحصار طلبی موجود، خود را تنها در بین خیل عظیم کاربرانی خواهد دید که به دنبال کارایی هستند و نه اضافه شدن تعداد دوربین.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید