اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس
موضوعات داغ

آغاز فعالیت تیم مستقل شبکه‌های اجتماعی سرفیس نیوز

مورد پسند واقع شدن وبسایت سرفیس نیوز در سه سال گذشته و دیدگاه‌های بسیار مثبت و انرژی بخش شما، همواره عامل پیشرفت و گسترش سرفیس نیوز به عنوان تخصصی‌ترین مرجع دستگاه‌های Surface بوده است.
و حالا با توجه به روی آوردن بسیاری از مخاطبان ایرانی به شبکه‌های اجتماعی همچون Instagram، تصمیم گرفته شد تا صفحه رسمی سرفیس نیوز در شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب نیز فعالیت خود را به صورت کاملا مستقل از وبسایت، آغاز کند.
گفتنی است که از این پس، تیمی کاملا مستقل از وبسایت سرفیس نیوز، گرداننده شبکه‌های اجتماعی سرفیس نیوز در Instagram و Telegram و Facebook و Twitter خواهند بود؛ فلذا محتوای ارائه شده توسط این تیم جدید کاملا متفاوت از محتوای همیشگی وبسایت سرفیس نیوز و مختص به قالب گوشی تلفن همراه خواهد بود.
از این رو درخواست داریم تا انتقادات، پرسش‌ها و نظرات خود در رابطه با هرگونه محتوای منتشر شده توسط تیم شبکه‌های اجتماعی سرفیس نیوز را از همان طریق و به صورت پیام Direct به همان تیم انتقال دهید؛ فلذا به بیانی واضح‌تر تیم نویسندگان وبسایت سرفیس نیوز پاسخگو در قبال محتوای منتشر شده توسط تیم شبکه‌های اجتماعی سرفیس نیوز نیستند.
همچنین تصمیم گرفته شد تا بخش «اخبار کوتاه و لحظه‌ای» وبسایت که به تازگی تأسیس شده بود به کار خود در این لحظه پایان داده و با پست‌های شبکه‌‎های اجتماعی ادغام شود، تا مخاطبان سنتی وبسایت نیز همچنان به همان روش پیشین، بتوانند از محتوای منتشر شده توسط تیم شبکه‌های اجتماعی، داخل خود وبسایت بهره ببرند.
امید است تا تیم شبکه‌های اجتماعی نیز بتوانند همانند وبسایت سرفیس نیوز، مورد پسند شما قرار گرفته و محتوای مفیدی را در گوشی تلفن همراه شما به نمایش بگذارند.
در پایان شایان ذکر است که تنها و تنها و تنها آدرس صفحات رسمی سرفیس نیوز در شبکه‌های اجتماعی فقط با نام کاربری surfacenews_ir شناخته شده و هر صفحه یا کانال دیگری با نام کاربری متفاوت، جعلی بوده و به وبسایت سرفیس نیوز هیچ ارتباطی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید