اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس

طرح جدید ویندوز 20 از طرف پیشگوی معروف ویندوز 95 و ویندوز 7 منتشر شد

 

✅ ویندوز ۱۰ در این سالها تغییرات زیادی را تجربه کرده است تا همچنان جایگاه خود به عنوان محبوب‌ترین سیستم عامل دنیای رایانه‌ها را حفظ کند.

✅ آپدیت بزرگ بعدی ویندوز در ماه می ۲۰۲۰ منتشر می‌شود و شکی نخواهد بود که با آمدنش دسته جدیدی از ویژگی‌های کاربردی را به همراه خواهد آورد.

✅ با قطع پشتیبانی از ویندوز ۷، تنها بازیگر این عرصه برای آنها که از سیستم عامل‌های مایکروسافت استفاده می‌کنند ویندوز ۱۰ خواهد بود.

✅ یکی از سازندگان طرح‌های مفهومی که قبلا کانسبت‌های مدرنی از ویندوز ۹۵، اکس پی، و ویندوز ۷ را ساخته است امروز در نظر دارد ما را با ویندوز ۲۰ کانسبتی که تهیه کرده آشنا کند.

✅ این جاه طلبانه‌ترین ساخته او تا به امروز است. به گفته سازنده، این کار ۳۵ ساعت زمان برده است در این حین او تکنیک‌های طراحی و ارائه را تمرین کرده است و نتیجه کار کاملا با مابقی کارهای او متفاوت است.

✅ مشخصه‌های اصلی این کانسبت شامل آیکون‌های تعاملی بیشتر، تسکبار قابل شخصی سازی که اجازه می‌دهد بین نسخه‌های آیکون وسط و معمولی انتخاب کنید، کاشی‌های تعاملی منوی استارت، فایل اکسپلورر مدرن و شیک، برنامه تنظیمات جدید و حالت تبلت جدید است.

✅ در این کانسبت اکشن سنتر جدید، حالت تاریک و تاریک‌تر، رابط کاربری جدید برای جستجو، عکس پس زمینه پویا و چیزهایی که کاربران ویندوز سالهاست از طراحان ویندوز انتظار دارند دیده می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید