اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس

تصاویر جدید سرفیس مینی قرمز رنگ

تصاویر جدیدتر درز کرده از سرفیس مینی قرمز رنگ در تویتر پس از ماجراهای دو ماه پیش

پس از ماجراهای دو ماه پیش که شاهد تصاویر درز کرده از دستگاه Surface Mini بودیم، تصاویر گرافیکی جدیدی از این دستگاه لغو شده در Twitter منتشر شد. آقای ایوان بلاس که در تویتر مشهور به انتشار تصاویر درز کرده و دیده نشده از دستگاه‌های دیجیتال می‌باشد، در ساعت 12 شب دوم سپتامبر اقدام به انتشار پستی حاوی عکس‌های گرافیکی از یک Surface Mini قرمز رنگ به همراه اطلاعات سخت افزاری آن نمود که سیستم عامل آن نیز Windows 8.1 RT بوده است.

تصاویر فوق، این واقعیت که قرار بوده است Surface Mini در رنگ‌های متنوع عرضه شود را تأیید کرده است.

البته نکته جدیدی که در این عکس‌ها می‌توان یافت، وجود یک قلم Surface Pro 3 می‌باشد. وبسایت windowscentral.com حدس زده است که احتمالا با توجه به ذات دفترچه یادداشت بودن Surface Mini، قلم در داخل جعبه آن وجود داشته است.

همانطور که در خبر دو ماه پیش توسط سرفیس نیوز به صورت کامل به Surface Mini پرداخته شد، این دستگاه درست لحظاتی پیش از معرفی به صورت لغو شده درآمد. تبلتی که به پردازنده ARM و مدل Snapdragon 800 به همراه 1GB حافظه RAM در صفحه نمایش 7.5 اینچی مجهز شده بود.

به منظور مشاهده بررسی کامل این دستگاه، به لینک زیر مراجعه نمائید:

به نظر می‌رسد که Surface Mini با نام پروژه Iris در اسناد Microsoft شناخته شده است و ممکن است که در آینده هم شاهد چنین دستگاهی شاید با سیستم عامل Windows 10 S باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید