اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس

📛 انتشار عکسی از سرفیس دئو در صفحه رسمی آقای پانوس پانای

⚠️ با انتشار خبر عدم تأثیر تعویق Surface Neo بر روی Surface Duo و اینکه گوشی Microsoft را در زمان مقرر شده قبلی خواهیم داشت، بسیار به عرضه این دستگاه نزدیک شده‌ایم.

⚠️ لذا این بدان معنی است که افراد خاصی از شرکت Microsoft ممکن است همین حالا نیز از Surface Duo به عنوان گوشی تلفن همراه خود استفاده نمایند.

⚠️ مهمترین فرد در این رابطه قطعا Panos Panay مدیریت بخش سخت افزار و همچنین Windows با حفظ سمت در Microsoft می‌باشد.

⚠️ لذا آخرین تصویر منتشر شده در صفحه شخصی Panos Panay او را در حالی نشان می‌دهد که از خانه برای پیاده‌روی خارج شده و در حال کار با یک Surface Duo است.

⚠️ با نگاه دقیق به تصویر و بزرگنمایی آن می‌توان از برخی جزئیات مطلع شد که یکی از آنها حالت تاریک یا Dark mode اعمال شده بر روی نرم افزار باز شده در این گوشی است که احتمالا برنامه پیامک‌ها می‌باشد.

⚠️ متن اصلی این پست نیز جالب است و به صورت بسیار زیرکانه‌ای نوشته شده. به طوریکه تمرکز اصلی موضوع آن به پیاده‌روی و حنی سوئیشرت آقا پانای اختصاص داده شده و صرفا یک اشاره کوچک به نام Duo در آن شده است. زیرا خود آقا پانای نیز می‌داند که نیازی به تمرکز بر روی Surface Duo نبوده و خود کاربران قطعا به جای سوئیشرت او به گوشی در دست او توجه می‌کنند.

⚠️ متن کامل پست مورد بحث را در ادامه می‌آوریم:

“On a daily walk with Mary and the dogs. One of the benefits of working from home is added time with the family, really enjoying that and the new tie dye sweatshirt, Bella made for me. And yes, brought Duo on the walk too 😉”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید