اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس

اطلاعیه اتمام مسابقه نوروزی سرفیس ایران

نیمه شب گذشته، هم زمان با اتمام تعطیلات عید، مهلت شرکت در مسابقه نوروزی سرفیس ایران نیز به پایان رسید. همراهی شما بازدید کنندگان گرامی، ما را شگفت‌زده کرد.

وجود طرفدارانی همچون شما،­ باعث افتخار ماست و پشتکار ما برای ادامه کار را چندین برابر کرده است. قدردانی از این همراهی بزرگ نیز با تحویل جوایز به برندگان محقق خواهد شد. اگرچه بزرگترین جایزه برای برندگان واقعی، همان افزایش اطلاعات در زمینه کامپیوتر و دستگاه‌های سرفیس است. این تمام هدفی است که ما در وبسایت surfacenews.ir به دنبال آن هستیم.

نتایج مسابقه در حال بررسی توسط ماست و فردا، روزی است که می‌توانید با مراجعه به بخش اخبار، از برنده شدن خود و نحوه دریافت جوایز اطلاع پیدا کنید.

در شروع مسابقات، نوید جایزه متفاوتی برای نفر اول داده شد. اما درباره نحوه کسب رتبه اول، چیزی عنوان نشد. همانطور که ذکر شد، تمام هدف ما از برگزاری مسابقات این چنین، بالاتر رفتن سطح آگاهی شما از دستگاه‌های سرفیس است. بنابراین نفر اول مسابقه ما، فردی است که بیشترین مدت زمان را برای مرور مطالب و پاسخگویی دقیق به سؤالات صرف کرده است. تقدیر از فرد مذکور هم با اهدای بسته کامل تمام جوایز موجود در مسابقه انجام خواهد شد.

منتظر اطلاعیه بعدی ما باشید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید