آموزش‌ و ترفندهای سرفیس

راه اندازی اولیه ویندوز 11 هوم بدون اینترنت و بدون اکانت مایکروسافت – آموزش روش

در این مطلب ترفند بالا آوردن Windows 11 Home سرفیس را بدون وای فای و بدون حساب Microsoft خواهید آموخت. با سرفیس نیوز همراه باشید.

 

از زمانیکه دستگاه‌های Surface دارای سیستم‌عامل Windows 11 نظیر سرفیس پرو 8 وارد بازار شده‌اند، دردسر بزرگی برای خریداران و حتی فروشندگان آنها بابت اولین بار روشن نمودن دستگاه ایجاد شده است. زیرا نسخه عادی یا Consumer تبلت ها و لپتاپ های سورفیس دارای ویرایش Home ویندوز 11 هستند و در نتیجه به منظور بالا آوردن اولیه آنها و ورود به محیط سیستم عامل نه تنها نیاز به اتصال اینترنت Wi-Fi است بلکه حتی الزام به داشتن آیدی مایکروسافت نیز به کاربر تحمیل می‌شود (دستگاه‌های با Windows 11 Pro بدین شکل نیستند).

به طوریکه مخصوصا اگر دستگاه را به صورت حضوری از فروشگاهی تهیه نمائید و قصد راه اندازی و تست آن در همان محیط فروشگاه را داشته باشید، علاوه بر اینکه در همان جا می‌بایست یک حساب Microsoft درست کنید (چنانچه از قبل نداشته باشید) بلکه در صورت وجود هرگونه آپدیت جدید برای دستگاه ابتدا باید صبر کنید تا همگی به‌روز رسانی‌ها دانلود شوند و سپس امکان ورود به محیط سیستم عامل و امتحان نمودن اجزای مختلف دستگاه را خواهید داشت.
این موضوع، چالش بزرگی هم برای خریداران و هم برای فروشندگان Surface مخصوصا در ایران شده است تا جایی که فروشندگان اجبارا از مشتری درخواست می‌کنند تا مراحل ورود به محیط ویندوز را خودشان بعدا در خانه و با اینترنت و آیدی مایکروسافت تکمیل کرده و سپس در صورت وجود مشکل در کارکرد دستگاه مجددا بازگردند.

لذا چنین دردسر عجیبی انگیزه‌ای شد برای ما در سرفیس نیوز تا به یاری دوستداران دستگاه‌های Surface آمده و دو راه حل %100 تضمینی بابت رد شدن از سد الزام حساب Microsoft و حتی الزام اتصال اینترنت را نیز در قالب یک ویدئو کوتاه 2-3 دقیقه‌ای ارائه دهیم.

با تماشای ویدئو کوتاه فوق به سرعت و سهولت خواهید توانست بدون نیاز به اکانت مایکروسافت و حتی کلا بدون نیاز به اینترنت هم تا مرحله ورود به محیط سیستم عامل پیش بروید.
شایان ذکر است که دو روش فوق طبیعتا مخصوص به فقط دستگاه‌های سرفیس نبوده و برای هر کامپیوتر دیگری که صرفا ویندوز 11 هوم ادیشن داشته باشد کاربردی خواهد بود.

اما چنانچه حتی با تماشای دقیق ویدئو نیز قادر به عبور از سد اکانت مایکروسافت و الزام اتصال وای فای نبودید، کافیست در قسمت نظرات مشکل خود را با ما و کاربران به اشتراک بگذارید تا به شما پاسخ داده شود.

منبع
آپارات رسمی سرفیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید