اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس

زمان به‌روز رسانی بزرگ بعدی Windows 10 مشخص شد

بعد از به‌روز رسانی سالگرد یکسالگی Windows 10 که با 1607 در تاریخ ثبت شد، روند به‌روز رسانی‌های بزرگ این سیستم عامل که قرار است به ماندگارترین سیستم عامل Microsoft تبدیل شود، به نقطه‌ی حساسی رسیده است. نقطه‌ای که در آن شاهد اولین موج به‌روز رسانی‌هایی به نام Redstone خواهیم بود.

بعد از به‌روز رسانی سالگرد یکسالگی Windows 10 که با 1607 در تاریخ ثبت شد، روند به‌روز رسانی‌های بزرگ این سیستم عامل که قرار است به ماندگارترین سیستم عامل Microsoft تبدیل شود، به نقطه‌ی حساسی رسیده است. نقطه‌ای که در آن شاهد اولین موج به‌روز رسانی‌هایی به نام 2 Redstone خواهیم بود. چنانکه به‌روز رسانی‌های بزرگ بعدی Redstone 3 و Redstone 4 نام خواهند داشت. همانطور که به‌روز رسانی بزرگ قبلی، سالگرد یا “Aniversarry Update” نام داشت، این به‌روز رسانی با نام خالقان یا “Creators Update” شناخته می‌شود. از به‌روز رسانی خالقان، در مراسم آبان ماه Microsoft رونمایی شد که آنرا پوشش خبری هم دادیم. این به‌روز رسانی شامل Paint 3D و زبان طراحی جدید Microsoft خواهد بود. البته جزئیات کامل تغییرات آن نیز در مطلب جداگانه‌ای پس از در دسترس قرار رفتن آن بررسی خواهد شد.

بر اساس اعلام Microsoft، این به‌روز رسانی در هفته‌ی آینده ابتدا برای کاربران عضو Insider Program خواهد آمد و بعد از مرتفع شدن مشکلات احتمالی، در تاریخی حدود 5 اردیبهشت ماه شاهد دریافت کردن دستگاه‌های شروع کننده این موج همانند دستگاه‌های Surface خواهیم بود. پس از آنکه عدم وجود مشکل در روند به‌روز رسانی به اثبات رسید، دیگر دستگاه‌ها و بعد از آن دیگر کامپیوترهای رومیزی شاهد این به‌روز رسانی خواهند بود.

این همان روندی است که در به‌روز رسانی‌های پیشین از آن پیروی شد. بنابراین برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، قابلیت‌های جدید این نسخه از Windows 10 به صورت تدریجی خواهد آمد آن هم ابتدا برای دستگاه‌های انتخاب شده Microsoft همانند دستگاه‌های Surface.

به نظر نمی‌رسد که XBOX و نسخه موبایل Windows 10 در همان روز دریافت را انجام دهند، و انتظار می‌رود که چند هفته بعد از ارائه آن بر روی کامپیوترها، شاهد این به‌روز رسانی در دستگاه‌های مذکور باشیم. اگرچه همانند گذشته، همین تاریخ 5 اردیبهشت نیز ممکن است دچار تغییر شود.

به محض ارائه به‌روز رسانی خالقان برای کاربران Insider، از بین بردن باگ‌های احتمالی شروع خواهد شد. این عمل توسط “Zero Day Patches” انجام خواهد پذیرفت تا تمام باگ‌های به اصطلاح دقیقه نودی، به همراه کاربران Insider گزارش شوند.

با وبسایت SurfaceNews همراه باشید تا از فرا رسیدن زمان این به‌روز رسانی هیجان انگیز آگاه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید