اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس

📱 اجرای اختصاصی شبیه ساز رسمی سرفیس دئو توسط وبسایت سرفیس نیوز

💠 برای اولین بار در ایران و برای اولین بار توسط یک مرجع فارسی زبان، شبیه‌ساز رسمی Surface Duo که از طرف Microsoft عرضه شده است را تست کرده و به نمایش می‌گذاریم.

💠 این شبیه‌ساز با هدف سازندگان نرم افزار ارائه شده که توسعه دهندگان تا زمان عرضه عمومی خود دستگاه برای فروش به کاربران، برنامه‌های کاربردی خود را برای آن و قابلیت‌های ویژه به وجود آمده به لطف صفحه نمایش دوگانه آن، مناسب سازی کنند.

💠 پیش‌تر و اوایل معرفی دستگاه پس از اکتبر 2019، شبیه‌سازی برپایه سیستم عامل Android 9 آن زمان ارائه شد و حالا ما برای شما آخرین نسخه آن که مجهز به Android 10 است را اجرا کرده‌ایم.

💠 به علت وجود دو صفحه نمایش تاشو که دستگاه در حالت تا شده می‌تواند نقش گوشی و در حالت باز شده نقش تبلت را بازی کند، قابلیت‌ها و کاربردهای بی‌سابقه‌ای پدید آمده که پیش‌تر توانایی تصویرسازی تجربه آن در عمل را نداشته‌ایم.

💠 لازم به ذکر است همانطور که گفته شد اجرای این شبیه‌ساز یا Emulator برای توسعه دهندگان پیش‌بینی شده و آن دسته از خوانندگان گرامی که تجربه کار با Microsoft Visual Studio و Google Android Studio را نداشته‌اند، قادر به اجرای آن به سادگی نخواهند بود.

💠 لذا برای شما این شبیه‌ساز رسمی را اجرا کرده و از تمامی جزئیات آن تصویر برداری کرده‌ایم تا مخاطبان عزیز سرفیس نیوز از آخرین مباحث دستگاه‌های Surface همواره مطلع و به‌روز باشند 🌹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید