اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس

📱 قابلیت جدید اتصال بیش از یک تلفن همراه در برنامه کاربردی Your Phone سرفیس

 

View this post on Instagram

 

A post shared by سرفیس نیوز (@surfacenews_ir)

🔷 به کمک برنامه کاربردی Your Phone می‌توانید گوشی تلفن همراه را توسط کامپیوتر خود مدیریت کنید. یعنی به تماس‌های خود پاسخ بدهید یا آنها را رد کنید، لیست کامل مکالمات خود در بستر SMS را بر روی کامپیوتر نیز به صورت درلحظه داشته باشید و حتی توسط آن پیامک ارسال کنید، و به طور کلی تمامی اعلانات گوشی خود را بر روی کامپیوتر نیز دریافت نمائید، گالری گوشی را ببینید و مدیریت کنید و…

🔷 اما به تازگی برای کاربران Insider که نسخه‌های آزمایشی جدید را سریع‌تر دریافت می‌کنند، دیده شده که این امکان فراهم آمده تا حتی بیش از یک گوشی تلفن همراه را توسط برنامه کاربردی Your Phone مدیریت نمایند.

🔷 پس از اطلاع رسانی این مهم در صفحه رسمی توئیتری که صرفا مخصوص برنامه Microsoft Your Phone ایجاد شده است، کاربران جزو Insider در تنظیمات برنامه یک دکمه جدید Add Device را مشاهده کرده‌‎اند.

🔷 همچنین لازم به ذکر است که پیش از این هم قابلیت اتصال یک گوشی به چند کامپیوتر شما وجود داشت، اما اینبار می‌توان توسط یک کامپیوتر چندین گوشی شما را نیز مدیریت کرد.

🔷 شما می‌توانید برنامه کاربردی Your Phone Companion را فقط برای گوشی اندرویدی خود از این لینک دریافت نمائید (برنامه کاربردی Your Phone روی کامپیوتر به صورت پیش‌فرض نصب است).

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید