اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس

📥 آپدیت بزرگ 2004 جدید ویندوز منتشر شد

🔷 به‌روزرسانی جدید Windows 10 نسخه 2004 موسوم به به‌روزرسانی May 2020 با کد 20H1 انتشار یافت که مثل گذشته ویژگی‌ها و بهبودهای بسیاری را به ارمغان آورده است.

🔷 تغییر آیکون تقریبا تمامی برنامه‌های کاربردی پیش‌فرض و مدرن شدن آنها، جایگزینی رسمی نسخه جدید Edge، ساختار جدید چت-گونه Cortana، بهبود Desktop مجازی، قابلیت جدید Swift Pair، تکمیل بیشتر روند انتقال گزینه‌های مختلف از Control Panel به برنامه Settings، تغییر جزئی قسمت جستجو و همچنین Taskbar و… از پیشرفت‌های این نسخه خواهند بود.

🔷 با تغییر آیکون اکثر برنامه‌های کاربردی پیش‌فرض، شکل و شمایل سیستم عامل شما بسیار بیشتر تحت زبان طراحی Fluent خواهد بود و این تقریبا محسوس‌ترین تغییر به حساب می‌آید.

🔷 اما شاید مهمترین تغییر، قراردادن نسخه جدید Edge به عنوان مرورگر پیش‌فرض Windows و خداحافظی رسمی با نسخه پیشین آن می‌باشد. چنانچه نمی‌خواهید این جایگزینی رخ دهد و همچنان علاقه به استفاده از نسخه پیشین Edge دارید، به پست قبلی مراجعه نمائید تا از نصب خودکار نسخه جدید Edge توسط این به‌روز رسانی جلوگیری نمائید.

🔷 دستیار Cortana نیز همانند Edge صرفا فقط تغییر نکرده و به کلی از پایه مجددا ساخته شده است و البته اینبار با ساختار متفاوتی که باعث شده به عنوان یک برنامه کاربردی مجزا نیز در Store عرضه شود.

🔷 به منظور دریافت این به‌روز رسانی از برنامه Settings دستگاه خود کمک بگیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید