اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیسنقد و بررسی تخصصیویدئو
موضوعات داغ

پخش زنده مراسم رونمایی مایکروسافت سرفیس پرو 8 جدید 2021

رویداد بزرگ و تاریخی Microsoft را به صورت زنده و با گزارش اختصاصی فارسی در سرفیس نیوز تماشا کنید

به محض شروع مراسم در ساعت 18:30 روز چهارشنبه 31 شهریور ماه، پخش زنده نیز به همراه گزارش فارسی در این صفحه آغاز خواهد شد.

منتظر شما هستیم 💗

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام وقتتون بخیر
    یک دستگاه pro 8 از شرکت شما سفارش دادم هم با پورت تبدیل مستقیم type c به vga و همچنین استفاده از دوتا تبدیل جهت وصل نمودن به دستگاه پروژکتور را امتحان کردم تصویر رو صفحه نیامد ولی با پورت hdmi تونستم رو به تلویزیون وصل کنم اگر در این زمینه راهنمایی کنید سپاسگزار میشم

    1. درود بر شما.

      پیش از هرچیز تأکید می‌کنیم که سرفیس نیوز صرفا یک رسانه فنی و تخصصی بوده و «هیچگونه» فعالیت تجاری در زمینه خرید و فروش کالا و یا حتی ارائه خدمات تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ندارد.
      تنها منبع درآمدی سرفیس نیوز فقط پذیرش تبلیغات است.

      که البته از سال 1395 طی قراردادی بلند مدت فی ما بین مجموعه رسانه‌های سرفیس نیوز (چه در وبسایت، چه در شبکه‌های اجتماعی) و شرکت ایران نوت‌بوک، همکاری گسترده‌ای بین سرفیس نیوز و فروشگاه سرفیس ایران وجود دارد. بدین صورت که با حمایت مالی شرکت ایران نوت‌بوک، ما نیز ضمن معرفی نمودن فقط فروشگاه سرفیس ایران به عنوان مرجعی قابل اعتماد برای خرید کالای Microsoft Surface وظیفه پاسخگویی در پشتیبانی فنی آنلاین را به مشتریان سرفیس ایران از طریق پیام‌رسان‌ها برعهده گیریم.

      لذا با تشریح دقیق و با جزئیات کامل این همکاری، مجددا یادآورد می‌شود که سرفیس نیوز فقط یک رسانه فنی و تخصصی بوده و هیچ فعالیت تجاری بابت خرید و فروش کالا و خدمات ندارد.

      در هرحال برای پاسخگویی به مشکل مطرح شده توسط شما با دستگاه خود، باید بگوئیم در صورتیکه قادر به گرفتن تصویر از طریق درگاه HDMI بودید، همین نشانه کافی است برای آنکه خود دستگاه را از وجود هرگونه مشکل مبرا بدانیم و به سراغ ایرادات احتمالی پیرامون تبدیل و گیرنده تصویر از طریق VGA برویم.

      در این زمینه، تنها راه موجود فقط بدین صورت است که ابتدا توسط یک دستگاه دیگر، مطمئن شوید که کابل VGA و خود پروژکتور شما سالم هستند.
      سپس از لوازم جانبی رسمی تولید شده توسط خود شرکت Microsoft به منظور تبدیل پورت USB-C به VGA استفاده نمائید؛ لوازم جانبی همچون Microsoft USB-C Travel Hub تا مشخص شود که آیا ایراد از تبدیل تهیه شده توسط شماست یا خیر.

      چنانچه درگاه VGA تبدیلی که خریداری کرده‌اید دارای مشکل باشد، می‌توانید از فروشگاه سرفیس ایران درخواست تعویض رایگان آن را طی ضمانت تعویض در صورت وجود ایراد ذاتی سخت‌افزاری، داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید