چرا سرفیس بخریم؟

معرفی و آشنایی کوتاه با سرفیس گو – Surface Go

برترین دستگاه سرفیس از نظر ما سرفیس گو است چراکه معنای واقعی تبلت را به علت نازکی، سبکی و اندازه مناسب صفحه نمایش خود ارائه می‌دهد

قدرت همراه – Portable Power

بعد از تصمیم برای خرید یک دستگاه Surface، نوبت به آن می‌رسد که انتخاب خود را بین یکی از آنها انجام دهید. این امر کاملا به کاربرد و نیاز شما از دستگاه بستگی دارد. ما در اینجا از معمولی‌ترین تا حرفه‌ای‌ترین نیازها را عنوان خواهیم کرد.

اگر نیاز شما از یک کامپیوتر، اجرای نرم افزارهای رایج و معمولی است که در اکثر اوقات با آنها کار می‌کنید و هسته اصلی شما از نیاز به یک کامپیوتر را تشکیل می‌دهند، بهترین دستگاه برای شما یک Surface Go خواهد بود. این دستگاه به صورت اختصاصی برای کار با Office طراحی شده است و تضمین می‌دهد که برترین تجربه استفاده از مجموعه آفیس را ارائه دهد، بدون هیچ محدودیتی حتی به هنگام کار با موارد سه‌بعدی آفیس (برای مثال نمودارهای سه‌بعدی).
همچنین همانطور که عنوان شد، این دستگاه توانایی اجرای نرم افزارهای معمولی کامپیوتر و رایج را داراست و پوشش دهنده 90% نیاز شما از یک کامپیوتر است.

می‌توان گفت که Surface Go درواقع اصیل‌ترین دستگاه سرفیس است، از آنجایی که ادامه دهنده نسل Surface بدون پیشوند و پسوند است؛ همان اولین دستگاه تولید شده با نام Surface به منظور حذف iPad شرکت Apple به امید اینکه تبلت‌های میان مردم بسیار کارآمدتر از یک گوشی تلفن همراه با صفحه نمایش بزرگ باشند.

همراه‌ترین کامپیوتری که شما می‌توانید تصورش را بکنید، Surface Go خواهد بود. در حالیکه وزن کامپیوترهای رایج میان مردم همواره بین 1500 تا حتی 2700 گرم می‌باشد، Surface Go به صورت باورنکردنی تنها 522 گرم وزن داراست تا سبک‌ترین دستگاه Surface در تاریخ باشد.
همچنین، گاهی اوقات ممکن است دستگاه شما بسیار کم وزن و بسیار نازک باشد اما صرفا بزرگ باشد؛ حتی در چنین حالتی هم شما قادر به حمل دستگاه در کنار دیگر وسایل خود نخواهید بود اگر بخواهید همواره کامپیوتر همراهی را در کنار خود داشته باشید.

لذا یکی از مهمترین نکات مورد علاقه در رابطه با Surface Go، اینست که به علت اندازه صفحه نمایش مناسب تبلت آن، بدون شک همراه‌ترین محصول در بین تمامی دستگاه‌های سرفیس به شمار می‌رود در حالیکه حتی Surface Pro که 12.3 اینچ صفحه نمایش دارد هم واقعا به عنوان یک تبلت و دستگاه همراه، بزرگ به نظر می‌رسد. صفحه نمایش Surface Go در اندازه 10 اینچ و 0.6 اینچ کوچکتر از نسل قبلی خود می‌باشد. موضوعات مطرح شده را فقط افرادی که کاربر یک تبلت اندرویدی و یا آیپد هستند به صورت کامل می‌توانند لمس کنند که سرفیس پرو به عنوان یک تبلت واقعا بزرگ و دست و پاگیر است.
علاوه بر موضوع وزن و اندازه، Surface Go نازک‌ترین دستگاه Surface به همراه کیبورد خود است.

درمورد قدرت سخت افزاری باید بگوییم که Surface Go به کمک پردازنده Gold خود در عمل نشان داده است که توانایی اجرای فایل‌های نه چندان سنگین در نرم افزارهای Adobe Photoshop و Corel VideoStudio را داراست. مستندات آن در این لینک قابل دسترسی هستند. همچنین نرم افزار مهندسی Catia نیز روی سرفیس گو تست شده است.
و به عنوان یک تبلت، شما برنامه‌های کاربردی گسترده Windows Store را دارا هستید؛ برنامه‌های اجتماعی همانند Telegram و Instagram و یا Facebook و LINE و…
Surface Go دستگاهی است که به شما اینترنت همراه آمده از سیم کارت را بسیار ارزان‌تر از دیگر دستگاه‌های سرفیس ارائه می‌دهد، یعنی Surface Pro LTE.
البته لازم به ذکر است که Surface Go دقیقا از همان چیپ Surface Pro LTE که Snapdragon X16 می‌باشد به منظور بهره‌بردن از اینترنت همراه استفاده می‌کند؛ اما در قیمتی بسیار پایین‌تر.

و در مجموع، Surface Go به عنوان ارزان‌ترین مدل دستگاه‌های سرفیس، دستگاه مناسب برای بالای %80 افراد یک جامعه به حساب آمده و خریداری آن بیشتر از هر دستگاه دیگری برای شما پیشنهاد می‌شود؛ چراکه توانایی انجام بازه گسترده‌ای از امور را داراست.
مگر اینکه به دنبال انجام کارهای سنگین‌تری با نرم افزارهای حرفه‌ای باشید که در این مورد، پیشنهاد می‌شود تا به قسمت بعدی که در رابطه با Surface Pro است مراجعه نمائید.

بررسی تخصصی Surface Go را می‌توانید در لینک زیر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید